Yahoo! Masanger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fly With Us!

Followers

::TERKENANG SESUATU::

A ku suka hidup yg funny... heppy... sebab, aku x nak hidup aku dan orang disekeliling aku x bosan...



K adang-kadang aku teringatkan kawan-kawan aku kat Politeknik Sultan Azlan Shah, Behrang yang masih study lagi... hehehe.. sebab ape?... sebab xtend.. hehehe... x baek gelakan orang... bukan ape... aku x penah dapat kawan yang macam diorng.... heppy mcm aku... Suka berjenaka... Kadang-kadang bila kami lepak sekali... Macam hidup kami ni x da masalah.... Aku rindu sama kamo!!...

U ntuk kawan aku yang jauh di hujung negeri perak, aku harap korang suma gembira n cepatkan abis study tu terutamanya Pa'eng, botak, wan kedah, Man, Hata, n bob... Jangan lama-lama, x bagus... hehehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top