Yahoo! Masanger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fly With Us!

Followers

Dilema Roti BOY!..

A ku tergelak bila Along Arman sebut Roti Boy... Aku sebenarnya x tau cena roti boy 2... Nengok pada namanya... Emmm, mesti makan sambil tergelak kan.. Wakakaka... Camne ek ROTI BOY?... Ade sesapa kt cini yg boleh xplainkan kt aku cm ne roti BOY 2... Kalo leh.. Letak Gambo sekali.. Please..hehe.. Aku amat memrlukan penjelasan untuk berhenti gelak nie... Along tulun Along... :D

Ok!.. Da terlajak kita sembang pasal roti.. Meh sini aku nk kenalkan 2 jenis roti....

1. Roti Boom (Roti yg Along Arman nak kenal)...

Haa... Nie la Roti Boom... Aku x penah makan pon... Kalo penah pon, aku x tau roti yg aku makan 2 roti boom!!.. Wah MelatOp GitU...

2.Roti Kering
Nama saintifiknya Roti Kering.. Tapi Orang Kampung panggil.. Roti Mayat.. haaaa.... Nape pnggil Roti mayat??.. Ada la sebabnya... Sebab org dulu2 bila ada kenduri Arwah hari pertama, orang bagi makan roti ni la lepas Majlis Tahlil.... Malam kedua n seterusnya baru la makan nasi or bihun ke... Hmmm, atupun ada yang menggelarkannya Roti Pat Segi... Hahahaha.... Aku cari gambo Roti 4segik nie td... x jumpa... huhu..


Komen Sikit Ape Jadik!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

laaa tatau ke aniq. hehe roti boy tu kalo x silap yg roli bulat tu..yg rasa kopi. mcm yg Papa Roti punya tu. tp kite rasa yg Roti Boy punya lagik besh. dlu zmn blaja kalo pi midvalley musti beli roti tu kat bwh. hehehe skang da jemu :p

Tirana said...

Kat Malaysia ni memang banyak jenis roti..Roti apa agaknya yang paling terkenal?? Roti Canai? hehehe

Grapeandlychee said...

To:Wiween
hahaha... 1 lagik roti.. Waaaaaa... Papa Roti....
Mama roti cm ne ek?...
Ye la... Awal jadi Roti Boy.. Pas 2, Bila da kawen, Jadila Papa Roti... Hehehe

Grapeandlychee said...

To : Kak Tirana
Yup, Roti Canai...
1 lagi Roti yg terkenal,
Roti Gadinea... Hehe
Boleh dimakan Begitu saja!!..
ehhehe

Along Arman said...

haaa... tgk.. grape sorang je tatau roti boy tu camne..
wakakakakakakakaka..
gelakkan die...

Grapeandlychee said...

to : Along arman
Uit... Gelakan kite lak..
haa.. nie Blogbully namanya..
wakakaka

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top