Yahoo! Masanger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fly With Us!

Followers

Award 2008/2009 Untuk semua!!..

Alhamdulillah!.. Tau x nape... Dalam ramai-ramai member blog Along, aku pon tersenarai untuk dapat award nie dari Along Arman.. Hhehehe.. Makasih Along bagi award yang nampak sempoi nih.. Best.. Best... Best... Sayang sama kamoo... Huhu!.. Jeng3!!!... Ha ni la Award yang disebut-sebut tu.. Ada bendera Malaysia lagi... Haha...

Photobucket

Disebabkan nama Award ni "Best Blogger Award 2008/2009"... Aku nak kasik award yang lebe kureng Penutup Tirai blog 2008.. Emm, rasa-rasa je la.. Tapi x tau la kalo-kalo pas ni ada lagik Blogger-blogger nak bagi Award kt aku... Makasih ek.. Aku tetap terima... Hehehe... Nak tau nama blogger yang dapat share Award nie!.. Haaa, klik bawah ek...



Semua Dapat!!!... Semua member blog yang penah menjejakkan kaki ke ShoutBox aku...X kira baru atau lama... Leh amek n tampal kt blog korang k... Tanda penghargaan aku buat semua!!.. Ni je yang aku mampu bagi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

»-((¯`»DiLLa«´¯))-» said...

wah..
award tuk seme?
perghhh...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

aku dah dapat dari Kak tirana...

aku grab lagi bleh?

hehehe~

AnggurBecakap said...

zara...
boleh jek...

beauty
aa'ah.. untuk semua tanda penghargaan...

 
Photobucket
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top