Yahoo! Masanger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fly With Us!

Followers

Sakit, Majlis Doa Selamat dan Tag!..

S emalam aku terasa sakit di kepala... Aku telan panadol 2 bijik dan terus masuk tido.. Dua hari lepas aku di-Tag oleh Mizz Lyana, aku janji nk jawab semalam... Tapi disebabkan kepala aku ni berdenyut-denyut, tak jadi la aku nk datang online.. Huh!... Bangun jek pagi tadi dah x rasa sakit dah.. Naseb baik... Kalau tak, tak jawab lagi la aku tag nih... Emmm, sebelum aku jawab tag yang tak seberapa panjang nih, aku nak cita sikit... Semalam ada kenduri dekat rumah aku... Semalam ada kenduri yang dekatnya tak berapa dekat la ngan rumah aku... Tapi yang penting, kenduri tu adalah kenduri bacaan yasin dan doa selamat untuk kakak kawan baik aku dan dia adalah bekas Ustazah aku masa aku sekolah menengah dulu... Tujuan majlis bacaan yasin dan doa selamat tu adalah untuk meraikan ustazah aku nie n laki dia serta family laki dia untuk berangkat ke Makkah bagi menunaikan Haji pada 17 November 2008 nih!.. Emm, semua doakan dia agar selamat pergi dan selamat pulang... Makashih ek!.. Hehe.. (Gelak pulak dia).. Huhu!!..

Emmm, Puas aku melengahkan masa untuk jawab Tag nih... Hehehe... Sebenarnya malas rasanya nk jawab soklan yang banyak nih... Tapi dah amanah orang kan.. Wakakaka... Maka ,aku jawab la dengan hati yang iklas.. Hehehe...


What is the relationship of you and her?
Best girl----->friend

Your 5 impressions towards her
1. Baek hati
2. carring
3. Kadang-kadang menyakitkan hati.. huhu
4. Selalu senyum
5. Cepat marah

The most memorable things she had done for you
dia cakap yang dia nak mati sebab sakit buah pinggang.. Tapi temberang jek... Tensyen Tol!!..

The most memorable things she have said to you?
"Kalau aku kawin ang jangan datang.. aku malu"... Ada ke patOt!..

If she becomes your enemy, you will
x mungkin la...

If she becomes your enemy, the reason is
mungkin sebab aku yang langgar janji persahabatan... aku mudah lupa...

The most desirable thing to do on her is?
aku nk buktikan yang aku akan pegi gak kenduri kawen dia!!!... Hahaha (Gelak Jahat)...

The overall impression of her is
Dia terbaek!!..

How do you think the people around you will feel about you?
tatau!..

The character of you for yourself is?
Aku.... Emmm, carring!..

The character you hate of yourself is?
Aku Ego sikit..

The most ideal person that you want to be is?
Tatau!.. Aku nak jadi diri aku sendiri...

For the people who care about and like you, say something about them.
Aku epy ngan Kamo suma!!..

Who is no. 2 having a relationship with?
No!..

Is no. 3 a male or a female?
Female

If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
Yup!

How about no. 5 and 8?
x ok kot!.. We just Friends!.. Malas nak cek balik soklan kt atas... Hehe

What is no. 1 studying about?
-----------

Is no. 4 single?
Yup!.. Ah!.. Aku malas la nk cek!..

Say something about no. 6?
Dia Okey!..

*Tamau tag Org Laen.. Sebab Org laen Malas-malas... X macam aku!.. Wakaka....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Dah sihat blum nih?

Orang lain bukan malas syg...

cuma dah pernah buat...

hehehe

Rahell Picture said...

hehe... joking jek...
wakakak... emm, tau.. ada 2 jenis zara...
1.. yg dah wat tag 2..
2.. yg malazzzz... zzzz!.. hehe

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top